Det finnes en samling lavkarbo oppskrifter her inne som kan printes ut. Forøvrig trenger man oppskriftsbøker lenger etter de små bærbare pc'ene kom :D Har den på kjøkkenbenken nesten hele tida når jeg lager mat.
Ja, det å samle sine eigne oppskrifter frå kilder her og ellers på nettet trur eg er vel så lurt som å kjøpe seg ei ferdigtrykt bok! Er det ikkje ofte slik at ein vel seg ut berre nokre få oppskrifter frå ei bok uansett, hehe. Ja, det er jo faktisk om ein er heldig: Eg plukka med meg ei bok på ein handletur på Ica for eit par månader sidan, ho såg innbydande ut, med ein tiltalande tittel (Velsmakende lavkarbo: enkle retter for en karbohydratfattig livsstil) og var ikkje så dyr.
Men det var vekkasta pengar, da eg kom heim og fikk lest ordentleg igjennom ho, var det ikkje mykje rart eg kunne lage sånn utan vidare. Enkle rettar, minsann!! Den eine oppskrifta etter den andre inneheldt ingrediensar eg aldri har høyrdt om før, og ikkje aner korleis eg skal få tak i. Ja, den boka bar preg av å vere oversatt frå engelsk. Men ho pyntar jo opp i hylla, da... :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.