Jeg er helt ny her og har allerede prøvd ketolyse men klarte ikke mer enn 4 dager for startet i en veldig dårlig periode. Men nå er jeg klar og denne gangen SKAL jeg klarer det! :p
men jeg ser at jeg sliter med middager som både jeg og min samboer kan spise. Jeg har notert ned noen som jeg vil prøve og tror nok at de skal smake godt men jeg trenger litt hjelp:S
savnet etter normale middager er så enormt stort. Jeg er en person som forbinder mat med glede, og jeg elsker å spise god mat. Da koser jeg meg..
gotteri og slike ting klarer jeg meg fint uten og skal ikke være noe problem, men gode middager sliter jeg med.. så synes jeg det er så vanskelig å vite hva jeg kan og hva jeg ikke kan spise når jeg prøver å lage middager.. men men
jeg lurer på, er det noen andre linker med gode middager utenom her? slik at jeg kan få litt variasjon.. jeg er ikke av den kreative typen så å lage noe eget synes jeg er ekstremt vanskelig..
Kan noen hjelpe meg?:o
kansjen noen forslag til noen gode middager. Jeg elsker biff, kylling og egentlig det meste av kjøtt utenom gris. Så elsker jeg potetmos og poteter/ris så må finne noe som erstatter dette:confused:
Erstatt poteter og ris med blomkålris og blomkål/brokkolimos som nevt over her. Også siser du at du er glad i biff mm, så da fortsetter du med det. Bare hold deg til rent kjøtt og ikke kjøp ferdige karbonader og pølser.
På grillen er det godt med koteletter, spareribbs, servert med fake potetsalat, tztatziki el.l. Eller hva med foliepakker med grønnsaker som paprika, purre, squash, minimais og et stykke fisk eller oppskåret kylling, biff eller strimlet svinekjøttt og en kladd rømme.
Bruk en time eller to på oppskriftsdelen her og les alle linkene til arnakristin.
Oi oi oi oi nå har jeg fått kjempe mange gode ideer!
TUSEN TUSEN takk, dette hjelper meg GODT på vei.. Det er ofte det å finne middager, alternativer etc som er det vanskelige. Men nå tror jeg at jeg skal klare det fint. Har ikke hatt noe sug etter gotteri eller osv, eneste er ris,poteter etc. Men i dag skal jeg lage blomkål mos, marinert kylling og hjemmelaget bearnaise saus! Gleder meg til å smake
Tusen takk for all hjelp!!
I dag laget jeg marinert kylling, hjemmelaget bearnaise saus og blomkålmos! Det var faktisk veldig godt, og jeg er imponert over at blomkålmos faktisk kan "erstatte" potetmos :D:D Det var jammen ikke dumt! Takk igjen for gode tips ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.