< Tilbake til oversikten

Hoppetau

Konkelimonke sa for siden:

Nokon som har god effekt av hoppetautrening her inne?
Tenkte eg skulle ut og hoppa litt no... :P
Nokon rockar, nokon hoppar - eg gjer begge delar ;)

mona71 sa for siden:

Så flink du er:)

Borghild sa for siden:

Har kjøpt meg hoppetau i dag. Det må jo funke bra, blir både varm og anpusten. :rodme:

Licota sa for siden:

Hoppetau er en av treningsformene til proffe boksere. Er veldig bra trening for spenst og kondisjon. :)

Kitt sa for siden:

Å hoppe tau er for meg totalt umulig! Med min vekt og knær som allerede ber om nåde......:eek::lol:
Må nok vente noen(les: mange) kilo før jeg går til innkjøp av noe sånt!:p

Vil jo ikke være skyld i jordskjelv på andre siden av kloden, heller!;)

Konkelimonke sa for siden:

Fy søren... eg hoppa i tre-fire minuttar og måtte berre kasta inn handkledet (det vil sei, eg gjekk meg deretter ein tur på ca 45 minutt, deretter level 1 med Lillian og deretter 10minutt rockering).

Det eg ville fram til er at hoppetau er skikkelig KONDISTRENING for min del!
No skal det seiast at eg slit, og har slitt med heilt sia eg var liten, vondt i lungene under trening (var på diverse utredningar hjå lege utan at dei fann ut noko... kom vel sånn halvvegs fram til "omvendt astma" til slutt i desperasjon etter å gje mor mi eitt svar...). MOGLEG dette er av utruleg dårleg kondis, men det har i alle fall vore eit problem uansett kor godt trent eg har vore. Så, kjende at hoppetau trigga dette... MEN eg får berre fortsetta, og føra litt logg over både lunger og framgang!

Ein ting er no sikkert at det tok på, berre med tre-fire minutt hopping :P

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.