...enn de fleste andre steder, er det noe som heter - og noen ganger slenger jeg på; Og verden vil bedras.....
[color=navy][/color]
Jeg har akkurat blitt oppringt av ei krampaktig sprudlende dame som ville komme og vise meg et par sko som øker forbrenninga mi!!!! :eek: Jeg ville faktisk forbruke 300 kalorier på 30 minutter hvis jeg brukte disse skoene her...
[color=navy][/color]
Det skumle er at hun påsto at hun var blitt anbefalt å ringe til meg av ei som kjente ei som kjente ei som kjente meg...... Og da lurer jeg: Hvem er det jeg kjenner som helt tydelig syns at jeg er så lettlurt og dum......
[color=navy][/color]
Hrmpf!
[QUOTE=Fedonisten
Det skumle er at hun påsto at hun var blitt anbefalt å ringe til meg av ei som kjente ei som kjente ei som kjente meg...... Og da lurer jeg: Hvem er det jeg kjenner som helt tydelig syns at jeg er så lettlurt og dum......
Hrmpf![/QUOTE] gapskratter ....er det mulig. Det må være skult kamera eller lignende:D :D300 kalorier på 30 min...sprettsko da?
Tanta til min far (eller noe sånt. Er ikke flink med slekt) prøvde å prakke på oss slankesko en gang.
Nikken var det vel ho dreiv med.
Jeg kjente med en gang hvorfor skoa var slankende, de veide ca 10 kg stk!
Helt vanvittig tunge sko. Helt vanvittig stygge og dyre også, så det blei ikke noe kjøp her i gården.
Helt vanlig MLM-taktikk å gå på familie og venner for å få pressa ut navn og nummer på aktuelle objekter, så jeg ville ikke tatt det så tungt.
Ta og be om en demonstrasjon på skoa da, så får du se verdens tyngste fottøy!
Gunnar
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.