Hvorfor er det egentlig sånn at du legger på deg opp mot en kg, kanskje mer, bare fordi du i et måltid skeier ut med for mye karbo? Hva er egentlig forklaringen her?
Sist jeg gikk på lavkarbo, i høst, skeiet jeg ikke ut en eneste gang ettersom jeg kan huske. Jeg var veldig streng med meg selv. Nå har jeg ikke vært så flink må jeg innrømme, og nå gikk jeg opp 800 g på en dag, og enda ikke kommet det av igjen. Så jeg blir bare litt stuss hvordan ting funker...syns jeg er oppblåst og fæl på magen - den reagerer visst fort på karbo :( Men så må jeg ha nok karbo også for å gå ned, så jeg skjønner at dette er noe man må bare føle seg frem med. Problemet er at man går så mye opp bare ved en "liten" bom. Klart man prøver alt man kan, men jeg er et svakt menneske:o
Ha en super helg da dere!! No skal eg kose meg med vannet mitt!
Karbo trenger en del vann. Ergo skeier du med en del karbo samler du en del vann. Men det er bare vann, ikke fett og går fort bort når du spiser rett igjen ;)
Så bra å vite!! Begynte å lure på hvordan det skulle gå dersom jeg hadde tatt helt av i 1 uke.... opp 7 kg liksom:rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.