Var i butikken i dag og kjøte inn min første storhandel av lavkarbo matvarer. Men glemte selvfølgelig boka mi og hva slags søtningsmiddel jeg skulle ha. Men jeg mente å ha lest at Natreen kan man bruke, men så kommer jeg hjem og ser at den IKKE står i boken... :(
Vet noen der ute om det er greit å bruke Natreen når jeg akkurat har startet med ketolysekuren? Og hvis ikke, hva anbefales?
Jeg kjøpte først Natreen, men fant ut at Splenda fungerer bedre for min del (synes den har mindre ubehagelig bismak), når det gjelder dem som fås kjøpt i vanlig butikk.
Sukrin fås kjøpt på helsekost og har null karber, jeg pleier å bruke hovedsaklig Sukrin og bittelitt Splenda for å få skikkelig god søtsmak. Fungerer kjempebra :)
Sukrin har jeg hørt mye positivt om, så det skal kjøpes inn:) Men den dumme streiken har gjort at det er utsolgt her i byen, så da får jeg bare vente:) Men har alltid brukt Natreen i te, så jeg synes ikke den har en vond bismak:)
Aha, da er det vel ikke noe problem :D Kanskje jeg venner meg til det selv etter hvert også, da - det er jo noen oppskrifter natreen funker bedre enn splenda i, og sånt :rolleyes:
For noen stopper vektnedgangen hvis de bruker natreen og lignende for mye - men det ser man jo fort selv. Men kan være greit å ha i bakhodet og teste ut om du skulle begynne å lure :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.