Hei!
Jeg skal bo på hybel i 11 uker til høsten, og da lurte jeg på om greie måltider på ketylyse som ikke tar no tid å lage/ha???? Eller no forslag på ting jeg kan lage når jeg er hjemom og som kan holde seg i kjøleskap i ei ukes tid!
Hva slags fasiliteter har du tilgang på? Hybelkomfyr? Stekeplater? Mikro? Lag noen former, f.eks ostelasagne, den holder seg i kjøleskapet i tre fire dager, og rekker til i hvert fall like mange måltider (og er veldig god kald ;))
Tunfisk salat :p Kjempeenkelt!
Som student selv, og en heldig innehaver av en liten hybelkomfyr og en kjøkkenbenk som er 40 cm bred, vil jeg si at du spiser det samme som hjemme... sett bort i fra de mer kompliserte middagene da ;)
Har du kjøleskap og komfyr/kokeplate er det ikke noe problem! Her går det mye i ferdig strimla kjøtt og stekte grønnsaker. Gjerne gryteretter som jeg lager i store porsjoner så jeg har mat i flere dager. Supper er og veldig enkelt og lage stort sett :p
Minstens chillisuppe ;) Holder seg hvertfall 5 dager i kjøleskapet - og er supergod :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.