matitt sa for siden:
...noen som har prøvd den? Hører mye snakk om netrition, dialife etc, men aldri hørt om noen som har handlet her :)
matitt sa for siden:
...noen som har prøvd den? Hører mye snakk om netrition, dialife etc, men aldri hørt om noen som har handlet her :)
Iset sa for siden:
Både jeg og mange andre her inne handlet i hvert fall endel der i 2004-2005, men så la de ned og nå vet jeg ikke hvordan det er med den nye shopen. Jeg var i hvert fall veldig fornøyd med handelen da jeg kjøpte derfra i den tiden. Det eneste aberet var jo at moms kom i tillegg, ble fort litt dyrt ja.
matitt sa for siden:
OK:) Jeg mottar nyhetsbrev fra Atkins, og det er mange nye produkter, ny bok utviklet av eksperter osv. Tenkte kanskje å prøve meg på å handle litt. Iallefall når feriepengene kommer :)
Donkea sa for siden:
Jeg har handlet 3 ganger fra netrition. Jeg er fornøyd. det blir en del i porto pga størrelsen på pakkene da :p Men uansett, så er det myyye billigere enn i Norge.
Ang moms og slikt, har jeg ikke hatt "problemer" med.
tina therese sa for siden:
har du handlet for over 200 kr da?
Jeg planlegger en bestilling fra netrition nå
men vet jo at jeg burde holde meg under 200 kr
for å ikke få denne momsen og tollen i tillegg...
De selger jo en del på ebay også,
men der blir det jo fort store kvanta og dermed over 200 kr...
hvordan gjør dere andre dette med moms og toll?
Trulte67 sa for siden:
Noen som har link til nettbutikken?
Donkea sa for siden:
Trikset er vel å få sender til å merke pakken som gave.... :rolleyes:
kinnolga sa for siden:
Hei Trulte67 :-)
Fann denne linken:www.lowcarbmegastore.com/
Masse digg!! :-p
Trulte67 sa for siden:
Takk!
Donkea sa for siden:
Her er den jeg har brukt: www.netrition.com
EmilyB sa for siden:
Jeg har handlet på Netrition etter tips her inne og er kjempefornøyd. Jeg sørger for å holde hver bestilling under 200 kroner og bestiller heller i flere omganger.
Første gang fikk jeg varene etter bare 2 uker nesten. Nå har jeg ventet i 3 uker, men regner med de er underveis.
Forøvrig er det liten vits i Thermal Packing - blir bare dyrere og varene holder seg godt uansett synes jeg.
Dialife bruker jeg før, helt til noen her inne gjorde med obs på det andre nettstedet. Det er f.eks himmelropende forskjeller i prisen på Atkins sjokolade fra dialife til Netrition.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.