sunnereliv sa for siden:
Lindberg anbefaler fortsatt moderat mengde mettet fett. Jeg leste det på nettsiden hans i dag. Hvor mye fett samlet i gram kan man spise hver dag på Lindberg?
sunnereliv sa for siden:
Lindberg anbefaler fortsatt moderat mengde mettet fett. Jeg leste det på nettsiden hans i dag. Hvor mye fett samlet i gram kan man spise hver dag på Lindberg?
Øystein sa for siden:
Det er en stund siden jeg leste boka til Lindberg, men mener å huske det dreier seg om menge mat på tallerkenen, tror han bruker håndflate størrelse som referanse. Anbefaler deg å lese boka hvis du skal følge Lindbergs kosthold.
sunnereliv sa for siden:
Jeg har boka. Der står det prosentvis. Synes det kan være vanskelig å finne ut av. Lettere å forholde seg til gram for da kan man veie maten. På nettsiden hans har han en artikkel om at mettet fett ikke er så farlig som man har trodd, men har sier forstatt at man skal spise mettet fett i begrenset mengde.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.