< Tilbake til oversikten

Hva er 30 days shred?

littmindre.blogg.no sa for siden:

Lurer på hva 30 days sheed er, har lest litt på nettet men finner ingen beskrivelse av det. Bare mye om at folk skal gjøre det...

MinMort sa for siden:

Det er en DVD med Jillian Michaels er delt inn i 3 level's a' 10 økter på 20 minutter. Altså 10 dager på level 1, 10 på level 2 osv..
Hver level er delt inn i 3 omganger med 3 min med styrke, 2 min med kardio og 1 min med mage og det er supereffektivt og man blir skikkelig sliten hvis man trøkker til litt ordentlig. ANBEFALES! Kjøpte min på play.com og kosta vel 70 kroner og da betalte jeg ikke frakt.

MinMort sa for siden:

...også heter den 30 days shred. Du bare mister halve kroppen på en mnd, kan du si.

mo9ca sa for siden:

Jeg startet faktisk på denne i går! Kjøpte meg vekter i helga, så skal gå gjennom programet i juni. Kjenner særlig i lårene at jeg trente i går! Deilig :)

mo9ca sa for siden:

Startet med lett oppvarming, så rett på push-ups. Hopping, boksing, sparke i rumpa. sit-ups å trening med vekter. Det går i ett i 20 min, ble sikkelig svett og var veldig god trening, for meg!

Men gjør du da bare de 20 min med trening hver dag i 30 dager? Hvordan er det å gjøre annen trening utenom?

MinMort sa for siden:

Jeg trener fortsatt litt ved siden av, men etter at jeg begynte på shred'en, er på 25 økt i dag, så har jeg virkelig sett resultater!
Har fått en strammere stjert og er all over blitt strammere.

Hva trengs av utstyr til dette da? Ser noen skriter at de kjøpte vekter, da trenger en noen manualer? Er ofte på reise, mer enn hver 30 dag. Tenker på hvordan dette evt. kan gjenomføres på reise, må jeg dra på manualer på fly reise blir det liksom litt vanskelig... Men det høres jo spennende ut, vil jo gjerne ha de resultatene selv:)

MinMort sa for siden:

Du kan jo bare bruke halvlitersflasker med vann også? Er jo ikke sånn kjempetungt, men det er jo bedre enn ikke noe.
Også er det kjekt med en matte, men jeg overlevde lenge bare med et stort håndkle.

Takk for info. Så får vi se om jeg får kjøpt denne DVD. Det høres jo ut som den gir fantastiske resultater...

andreasoe sa for siden:

Ingen som kan sende over en kopi? ;)

hope10 sa for siden:

Ser dette er en gammel tråd,men lurer på om dette virker? er det noen som går på/har gått på dette, å som kan si noe om hvordan det gikk?
Var det skikkelig hardt, når man ser henne på tv, så tar det veldig av, å jeg med anstrengelse astma, ser for meg at jeg svimer av etter knappe noen min,selv om jeg så gjerne skulle fått det til :flau:

Gerd sa for siden:

Vi er en gjeng som er i gang nå, her er tråden vi rapporter i, og så skriver vi litt om hva vi syns :ja:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39518

Jeg syns det virker:ja: Musklene får gjennomgå, men merker økt styrke :D

hope10 sa for siden:

Tusen takk for svar :) sniker meg inn å ser..;)

Kanskje sa for siden:

Armhevinger kan jeg bare glemme, selv om jeg står på knærne, iallefall om jeg skal senke meg helt ned, og heve meg helt opp , jeg er alt for tung for armene mine :(

men jeg har jo lyst til å stramme opp her og der

Gerd sa for siden:

Stå med armene mot veggen og gjør øvelsene stående :ja:

paxifaxi sa for siden:

Eller ha armene på et bord/benk el sånn at du kommer litt lenger opp, så får du evt en mellomting. Jeg klarte heller ikke å ta armhevninger ordentlig på knærne, selv om jeg er ganske slank. Jeg er bare utrolig svak i armene. :rolleyes: Tenkte jeg skulle prøve å bruke sofaen eller noe i morgen. Krysser fingrene for at det blir litt lettere!

Kanskje sa for siden:

ah, gode tips :-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.