ragnhildanita sa for siden:
hvor kjøper dere bacon crips? jeg har leita på rema og bunnpris men finner ikke
hvor kjøper dere bacon crips? jeg har leita på rema og bunnpris men finner ikke
millix sa for siden:
Jeg kjøper på Rimi og coop butikker
Trulte67 sa for siden:
luna56 sa for siden:
og på kiwi
takker...da skal jeg kikke der !
Juballong sa for siden:
på en butikk som heter "noe for enhver" her i lillestrøm får du kjøpt bacongull med 0 karber :D me like :D:D:D:D
sterk sa for siden:
Kjøper på Bunnpris, de har en liten (75g tror jeg?) gjennomsiktig pose med lyseblå pynt. Gammeldaws Flæskesvær heter den, produsert av Øffer.
I den er det bare svinehud, fett og salt. 0 carbs
Cherry sa for siden:
Alt som heter bacon og ligner på snacks er ikke karbofritt bare så det er sagt. Man har bacongull, baconsvor, baconsnacks og baconcrips og sikkert flere.
Benevningen er nok noe forskjellig fra produsent til produsent, men BACONCRISP er som regel laget på mais og den typen er ikke karbofri. Baconsvor er karbofri, og MAARUD BACONGULL er også tilnærmet karbofri.
BACONSNACKS består i stor del av hvetemel, vegetabilsk olje og krydder og er laget for å etterligne baconsvor. Det er denne typen vi finner på kino, sirkus og tivoli.
Les på pakken før du kjøper noe. Noen av de billigpakkene har ikke innholdsfortegnelse. Like greit å styre unna dem. Øfferen baconsvor, maarud baconsvor og maarud bacongull er your best bet, for de er karbofrie. Det er ikke dermed sagt at det er verken sunt eller at man kan lange innpå ubegrensa mengder:D
[email protected] sa for siden:
Hei!
Har kjøpt bacongull i stedet.pr 100 gram er det 2,5 karbohydrater.
Mvh.Anita:)
ArnsteinB sa for siden:
EuroPris har et par-tre varianter (0-1 g karb)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.