Jeg spinner i hverfall 4 dager i uka:)begynner å bli i god form,:Dvektnedgangen har stoppet, er det pga treningsmengden?selvom det ikke er styrketrening?
Har brukt ca 2 år på 21 kg, nå står vekta på 82 kg (177 cm høy, 44 år)
Den har stoppet der, skulle likt å gå ned 4 kg til.Mange som sier jeg har blitt slankere de siste to mndr , vekta viser det samme men kanskje cm som forsvinner? (har ikke målt meg):o
Men vet ikke om jeg er villig til å ofre noe mat for å gå ned de kg,har en BMI på 26 skulle likt at den var mindre.
Har kjempe lyst å begynne å trene med pulsklokke, er det noen som har en å anbefale?
Hei!
Gratulere med flott vekttap!
Jeg har også begynt å trene spinning, syns det er kjempedeilig å ta meg skikkelig ut med blodsmak i munnen! Opplever det samme som deg at jeg ikke går ned, men er blitt mye strammere i fisken og færre cm!!! Merker det på kroppen selv om ikke vekta går ned!
Trener med pulsklokke for ikke å ta i for mye! Jeg har en helt enkel Pulsar klokke til 1500 kr kjøpt på XXL. Den gjør sin jobb syns jeg.
Jeg tror kroppen din rett og slett "kjenner etter" litt i forhold til vektnedgangen din, heller enn at spinningen har skylda. 21 kg er mye - fantastisk bra gjort!!! Enkelte her inne har stått stille i flere år, men holdt kosthold og treningsmengde. Før det så sakte men sikkert løsner igjen. De siste kiloene er alltid verst.
La kroppen få tid til å henge med på den store forandringen den har vært igjennom. Og tren det du liker og har lyst til. Om det er spinning fire ganger i uken, dans, toppturer eller svømming.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.