< Tilbake til oversikten

Heistad Lavkalori er ikke i produksjon lenger

Decca1226 sa for siden:

Fikk dette svaret fra Toro i dag:

Hei,

Takk for henvendelsen.

Det er nok dessverre rett at Heistad produktene er i ferd med å forsvinne
fra butikkhyllene. Dessverre fikk disse produktene verken god nok listing
eller godt nok salg til at vi kan forsvare å produsere dem og vi har derfor
vært nødt for å avvikle produktporteføljen.
Vi beklager dette, men ser ingen annen mulighet.

Pr. dato er det ikke bestemt om noen skal overta salget.

Ta gjerne kontakt om du har ytterligere spørsmål eller kommentarer - ev.
direkte på telefon 55 96 75 69.

Med vennlig hilsen
Rieber Kundekontakt

Bjørn Skagen

Gus sa for siden:

Nei egentlig ikke for Eldorado har jo kommet med en ny serie uten karbo :D og den bringebær geleen var veldig ok..

Photobscura sa for siden:

Det lille jeg har smakt av Heistad sine produkter smaker dessverre så kunstig at jeg ikke har vurdert å prøve flere ganger, så nei, jeg kan ikke si jeg er så veldig ulykkelig, eller forundret over dårlig listing, for å si det sånn :o.

Yonah sa for siden:

Bryr meg ikke noe, jeg har kjøpt syltetøyet to ganger for krisebruk på sykehus. Også har jeg kjøpt gelèen en gang og den smaker grusomt. Så nei, jeg savner de ikke. Og ikke er det noe problem for dere som vil ha disse produktene, for Eldorado har jo kommet med en sukkerfri serie;)

Charl8 sa for siden:

hmmmmm har eldorado kommet med sukkerfri serie? hvor får man kjøpt det?

pheona sa for siden:

Det er jo eldorado som har overtatt Heistad sine produkter... Det skal komme syltetøy også, men det er ikke bestemt når tid det vil komme (rund thøst eller på nyåret tror jeg er det som er estimert) .

Svadadama sa for siden:

Meny har iallefall gele, sjokoladepudding og vaniljesaus fra Eldorado.

Fumle sa for siden:

Så lenge det kommer syltetøy også så driter jeg i om det heter heistad eller eldorado ;)

Lillemy71 sa for siden:

HVorfor ikke lage syltetøy selv??

I fjor kjøpte jeg en del jordbær som jeg rensa og rørte. Rørte inn stevia til passe søtt og heiv det deretter i fryseboksen i passe porsjoner. Det er skikkelig godt - kommer ikke nærmere friske jordbær enn det. Går jo evt ann å koke de også dersom man liker det bedre.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.