Jeg har slanket meg så mange ganger - og gått opp i vekt like mange ganger.
Nå har jeg hivi meg på noe som heter Beckprogrammet, som er et kurs i kognitiv tenkning, og som hjelper meg å få med hue på dette som skjer i kroppen - og gi meg verktøy som hjelper meg når jeg fyser på noe, når den lille stemmen inni hodet mitt sier "det gjør ikke noe om du spiser en sjokolade", eller når jeg mister motivasjonen :)
Har bare holdt på med det i to uker foreløpig, men er positivt overrasket over hvor deilig det er å ha litt kontroll på hodet mitt, ikke overspiste, være obs på når jeg blir mett osv.
Noen andre her som har prøvd det før?
Men jeg er en svoren tilhenger av The Secret :D Er jeg litt nedfor en dag leser jeg gjerne et par avsnitt i boka, eller reiser til mitt eget "happyplace" ;) Drømmer meg mye bort og kan fort finne på å si til meg selv teite ting som f.eks. "sexy bitch" :o
Meeeen... Så lenge det funker og jeg får bedre selvtillit bryr jeg meg ikke om hvor mange teite ting jeg sier/gjør (når jeg er alene i hvert fall...)
Har du kjæreste kan du bruke han og ;) Min er så og si opplært til å overøse meg med komplimenter :o Og gjør han det ikke automatisk så er det bare sette en kommando på det.... :p
Og min selvtillit har gått fra ganske lav til... Vel.... Jeg bør vel ikke få så mye mer av den :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.