Jeg tester RFL (Rapid Fat Loss av Lyle MacDonald) og trenger hjelp til oppskrifter...tenkte dette måtte være stedet ;)
RFL er en VLCD med refeeds, der både karbohydrater og fett skal holdes lavt. Jeg satser på å holde begge deler under 10g på diett-dagene, men på spisedagen blir det langt høyere. Totalt klokker jeg inn på ca 700kcal om dagen, så når jeg først spiser må det telle!
Er det noen som har noen gode oppskrifter? Det beste jeg har funnet til nå er roast beef (litt for dyrt til å spise seg mett på :p ) og kyllingbryst kokt i buljong.
Uff...er du gæærn? Aldri spist så mye i hele mitt liv, jeg :S Kommer jo litt an på hva man spiser, men har du prøvd deg på 500g dårlig laget kyllingbryst på en ettermiddag? flirer
Refeeds trekker en del opp på lang sikt, og dette er ikke noen langvarig diett. Om jeg klarer det Lyle, og flere på forumet, lover med 300+g fett forbrent i døgnet, så er jeg veldig fornøyd :) Det må uansett sies at dette, som strengt tatt er en moderne PSMF, fungerer bedre jo mer overvektig man er, og er omtrent idioti om man er under 15% bf. Jeg er ikke under 15% ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.