Impulsiw sa for siden:
Fant en snedig javakalkulator på nett. Bare å plotte inn høyde, vekt, kjønn, alder og aktivitetsnivå og vips så får man ut hvor mye man forbrenner per dag!
Impulsiw sa for siden:
Fant en snedig javakalkulator på nett. Bare å plotte inn høyde, vekt, kjønn, alder og aktivitetsnivå og vips så får man ut hvor mye man forbrenner per dag!
Trulte67 sa for siden:
snedig sak!:)
Impulsiw sa for siden:
Ja ikke sant :ja: så blir man litt inspirert til å trimme :D
Carisma sa for siden:
Interessant siden det er umulig å vite hvor mye man forbrenner siden kroppen ikke er en forbrenningsovn av den typen de bruker for å måle kalorier... :rolleyes:
Kula sa for siden:
...og dermed er det jo egentlig ikke så interessant.
Impulsiw sa for siden:
Jeg synes den er veldig interessant. Den gir i alle fall en ganske god pekepinn om forbruket...:ja:
Borghild sa for siden:
Ut fra min alder, høyde og kjønn skal jeg spise 1502,41 Kcal for i det hele tatt å overleve. Har ingen mulighet til å klare å få i meg så mye mat i løpet av dagen.
Så da går det vel rett vest med meg da?:p
nellie sa for siden:
Klart den gjør:)
Enig med deg;)
Selvom ikke alle går ned bare ved å kutte kaloriinntaket, men også må gjøre noe med hva de kaloriene består av, så betyr ikke det at man ikke bør ha i seg en viss mengde energi for at kroppen skal fungere på en grei måte eller at man kan ete så mye man vil så lenge man ikke spiser karber.
Impulsiw sa for siden:
Nei det er helt klart. Jeg klarte fint å få meg nok mat når jeg levde lavkarbo :rodme: Måtte passe på liksom.
Tror den utregninga fungerer ganske bra. Jeg forbrenner mellom 2500 og 3000 avhengig av hvor mye trim jeg legger inn. Spiser 1500 nå og går ned ca 1.5 i uka. Så har de jo tatt 150 cm av tarmen også da..så det går jo bort litt der også.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.