< Tilbake til oversikten

effetivt ned i vekt?!

Lilja82 sa for siden:

hvis man spiser frokost,lusj,middag og kvelds og sykler og går hver dag.
(og spiser frukt og grønnsaker+ drikker masse vann.) går man effektivt ned i vekt da?:p :confused:

jeg skal ned 20 kg før sommeren. trenger bare noen tips:p hihi:rolleyes: kanskje uten diett eller noe. tips hadde vært fint:)

mofe sa for siden:

Effektivt ned i vekt? Hm.. skjønte ikke helt hva du mente med "effektivt"..

Men om du skal ned 20 kilo til sommeren, ville jeg startet med atkins induksjon... og tatt det derfra.

mofe sa for siden:

Mente du "raskt" ned i vekt, kanskje? :)

Lilja82 sa for siden:

jeg tenkte bare at kiloene raser ned(raskt):p . og cm .. hehe.. men kan prøve atkins da:):p

mofe sa for siden:

Har du satt deg inn i de forskjellige lavkarbo-filosofiene? Gjør det, og velg så en du vil følge i startet, og kjøp deg boka til filosofien! :)

Lilja82 sa for siden:

jeg skal prøve atkins. skader jo ikke å prøve:) så får jeg nok bort de 20 kg til sommeren:p

Musti sa for siden:

Med mulighet for å virke som ei sur gammal kjærring så må jeg bare kort innom å si at det er kostomlegging som lønner seg i det lange løp. En kan ikke bruke Atkins som en kur for å gå ned noen kilo fram til sommeren :o
Starter du med "normalt" kosthold etter at du har gått ned de kiloene du vil - så skvetter du raskt tilbake til den vekta du hadde før du startet på Atkins.
[color=darkgreen][/color]
Kan liksom ikke få sagt det nok ganger jeg da :)

mofe sa for siden:

:ja:

Lilja82 sa for siden:

det vet jeg.:) er ikke helt borte i natta:p

Musti sa for siden:

Toppers!

Lykke til!! ;)

Nille sa for siden:

Kommer litt an på hva du spiser da. Det er ikke bare bare å gi tips heller. For et effektivt og sunt vekttap er du nødt til å følge et opplegg. Du må finne ut hva som passer for deg og din kropp. Noe som er bra for en er ikke nødvendigvis bra for andre. Både Atkins og Lindberg bøkene har kommet i rimelige pocket utgaver (rundt 100 lappen).

Les litt om begge. Om du syns Atkins er for hard er det mulig Lindberg passer bedre. Du går fortere ned på Atkins i begynnelsen, men det jevner seg ut over tid. Siste fase av Atkins er ganske lik Lindberg.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.