Platon sa for siden:
Hei :-) Noen av guruene her inne som har lyst til å kommentere denne arikkelen? Jeg har vært i ketose i ja, ca 1,5 mnd - noe sån. Jeg er stort sett fornøyd med kostholdet og dens (bi)virkninger.
Positivt:
vekt nedgang uten sult.
blitt kvitt søtsuget (har aldrig lyst på sjokkolade!!!!!!!!!)
Penere hud (etter noen runder med flassing)
endelig klart å slutte med pepsimax. applaus
muskler "gror" lettere enn tidliger (helt subjektiv mening)
blitt mer intresert i mat og riktig kosthold -> mer variert meny enn tidligere.
sikkert fler også men dem jeg kom på i farta.
Negative:
"trykk" i hodt noen dager i starten
vanskeligere å gå på besøk eller på aktiviteter (eks tusenfryd i går, eller skal jeg si sukker fryd - hjelpes meg! jeg fant ikke en ting som jeg kunne spise og som var ok mat!!! er det rart barna våre blir tykke, sier jeg. men finnes heldigvis et kjøpesenter i nærheten ; vinterbro. hamstra mat der både til meg og barna og så hadde vi pikknik :-))
Utrolig tungt å trene vekter
Også det som har plaga meg mest. Hodet mitt funker rett og slett ikke som før! har hatt fler eksamener og det har vært en merkelig opplevelse. Jeg er god på å kosentrere meg på laaaaange implikasjoner og assosiasjoner. Får litt vell mye ideer og assosiasjoner inneimellom, men har lært meg å bruke det kostruktivt (har blitt identiteten min), men nå var ideflommen BORTE!!! måte draaaaaa det frem. Hukommelsen er det også noe rart meg, selv om litt vanskelig å sett fingeren på akkurat hva. Men siste eksamen gikk bedre enn først. Om det skyldes tilvending eller om jeg har lagt til litt er karber etter hvert vet jeg ikke.
Er veldig spent på å få del i kunnkapen til alle dere som har så peil her inne. Har lært mye av dere om kost og kur mm...
linken jeg leste var denne: www.iform.no/pub/art.php?id=1078