< Tilbake til oversikten

Hva har dere i kaffien?

Ravna sa for siden:

Jeg ELSKER kaffi med melk i, drikk ca 3 krus til dagen og pleide å ha melk i... Nå er jeg veldig usikker hva jeg skal ha i, klarer ikke kaffien svart, då får jeg ganske sur mage. Fløte smaker jo egentli ikke godt i kaffien.
Kan jeg bruke en skvett H-melk?
Eller en blanding?

Trulte67 sa for siden:

Og jeg har fløte i kaffen! - ganske mye - men drikker bare en kopp i ny & ne, ikke på langt nær så mye kaffe som før. Savnet det veldig en stund, men har funnet ut at IFA lakrispastiller vekker meg like mye som dobbel kaffe latte gjorde.......

Ravna sa for siden:

Jeg drakk mye mer kaffi før, men no når jeg må ha fløte i er det mye mindre, har ikke helt klart å venne meg til smaken.
Fløte er godt, men ikke så godt i kaffien i grunn:p

Alyssa sa for siden:

Jeg syns fløte er veldig godt i kaffen jeg, melk derimot :p
Kanksje du venner deg til det etterhvert, det er i hvert fall mange som erfarer at smaksløkene endrer seg på dette kostholdet her.

Tone-G sa for siden:

Jeg bruker fløte i kaffen, er det ikke fløte der jeg er, så drikker jeg dn svart:ja:

Nyter en kaffekopp med fløte nå faktisk :sikle: Nyyyyydelig!

andreasoe sa for siden:

bare å ha litt melk i det, ingen fare. Man bruker jo bare en skvett likevel.

¤Lene¤ sa for siden:

Kaffe med fløte og 1-2 suketter, eller litt strø søtningsmiddel, er også veldig godt :)

Lullen sa for siden:

Jeg tar oppi en stor teskje med Cocosa Virgin jeg :D

mamman til luca sa for siden:

Den røde soyamelka! Altså, kartongen er rød... 0.1 karber pr 100gr.

Øystein sa for siden:

Mandag til fredag prøver jeg å holde meg til fløte i kaffen :o

timich sa for siden:

Cocosa, fløte og en dæsj kanel:D

mamman til luca sa for siden:

O, du milde!!! Kanel i kaffen! Nam nam nam:D løper for og sette frem kanelen til morgenkaffen (Har en liten tass som våkner 6:p)

Yonah sa for siden:

Drikker den stort sett svart jeg, fordi jeg får i meg mere enn nok fett i andre sammenhenger. Men pisket krem på kaffen er snaskens:D Hender jeg legger på en dott, som dessert.

Photobscura sa for siden:

Hembrent :geip:

Neeeida. Jeg drikker den svart som natten :cool:.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.