< Tilbake til oversikten

Kosttilskudd super hy vites

Roy82 sa for siden:

Tar noe som heter Super Hy-Vites (ekstra strong)

Står på boksen at det inneholder feks 5000% av daglig anbefalt inntak av B vit. Noen andre vit står det 1500% RDI (recomendert daglig inntak) Feks noen mineraler så er det bare 5% rdi. Noen andre som bruker disse? Kan det være for mye av det gode?

link til produktet
www.bodystore.nu/index_sok.php3?sok=A1520&grupp=9999&IMAGE.x=11&IMAGE.y=10[url="http://www.bodystore.nu/index_sok.php3?sok=A1520&grupp=9999&IMAGE.x=11&IMAGE.y=10"][/url]

Roy82 sa for siden:

Ingen som veit?

Aline sa for siden:

sorry, jeg vet altfor lite om vitaminer og ikke noe om det produktet. men det dukker nok opp noen som vet noe! :)

mofe sa for siden:

Hei Roy :)

LItt vanskelig å svare på når vi ikke vet hvor mye av hvert vitamin.. Kanskje du kan liste opp det her? :)

HP sa for siden:

Bra B-vitamin, elendig på mineraler, lite C-vitamin, lite vitamin E.

Anbefaler www.naturligt.se , vi fikk B vitaminer derfra idag. Velg Europa selv om vi ikke er medlem i EU - jeg fikk beskjed om det via mailkontakt. 57kr i porto om under 500g.

Bedre om du tar
Svensk Mivi-total og B-50
Også kan du kjøpe C-vitamin (750mg), E-vitamin(525IE) (begge fra pharma-nord) i helsekosten.
Kalsium er lurt å ta om du spiser lite melkeprodukter, magnesium uansett, og kaliumtilskudd når du er i ketose ;)
Omega 3 tilskudd er også et MUST! (Pikasol, EyeQ eller Efalex)

Meg om det :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.