< Tilbake til oversikten

Hvorfor skjer det ikke noe???

juttis82 sa for siden:

Hei alle sammen!
Er en ny bruker her på karbojunkie så måtte med engang få ut litt frustrasjon her; jeg har holdt på med fedon diet siden begynnelsen av mars og de første ¤ kiloene forsvant jo i løpet av to uker: Etter det tok det & uker før en og en halv kilo forsvant: Etter det plutselig gikk vekta opp!!!! Ikke mere enn en og en halv kilo men alikevel og etter det har det bare blitt stående på det samme: Begynner å bli desperat og nesten tenker at jeg er bare et menneske som ikke kan gå ned i vekt: Jeg trener og har kuttet mye ned på styrketrening for nå er det viktig at vekt i tal går ned pga helsemessige årsaker:

Har noen noe tanker om dette eller noe å som kan motivere meg videre???

Furine sa for siden:

Hei Juttis, og velkomen hit!
Rådar deg til å lese Arnakristin sin tråd for nybyrjarar på lavkarbo som du finn her:Til alle nybegynnere på lavkarbo…
Kroppen din er inga maskin som du kan diktere til å gjere det DU vil, den treng tid på å fordøye omrokkeringane. Det kan vere mange faktorar med i bildet, syklus, stress, for lite vatn, etc.
Gerd har også ein fin tråd om tolmod og slankestress som er vel verdt å få med seg!
Eg går tregt nedover, eg veit det, og det plagar meg ikkje nemnverdig, for eg kjenner etterkvart på klea at dei blir romslegare, eg kjem meg inn i bukser eg ikkje har hatt på meg på 5 år etc. VEKTA ER IKKJE ALT. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.