< Tilbake til oversikten

Proteinpulver

Fanteri sa for siden:

Heisan!

Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg et proteinpulver for å ha i veska ved krisesituasjoner. Jeg trodde jeg hadde sett noe på Fedons sider, men det var visst feil. Det var med biter i, fruktbiter og sjokoladebiter. Noen som vet hva jeg tenker på? De var også i ganske fornuftige str. Jeg trenger ikke 8 kg;) Det må være noe med lite karber selvsagt.

ada-emilie sa for siden:

Mener du egentlig proteinbar? Fedonbar? De finner du kanskje på Meny.De var der før ihvertfall.

Fanteri sa for siden:

Nei, jeg mener proteinpulver;) Det og en shaker;)

ada-emilie sa for siden:

Ok. Det var nytt for meg at det fantes pulver med biter, og at Fedon hadde slikt:)

nellie sa for siden:

Har heller aldri sett at Fedon har hatt noe sånt:)

Fanteri sa for siden:

Det finnes pulver med biter, men Fedon har det ikke. Derfor lurer jeg på om noen har peiling på hvor jeg kan ha sett det?

wollafruen sa for siden:

Gå i en Helsekostforretning og spør etter Whey eller Whey Tec pulver (finnes fra flere produsenter, Olimp, Proteinfabrikken blant annet, sikkert også Multipower). Whey/Whey Tec har ytterst lite karb i seg. Snakk om 0.2-1.5 g karbs pr serving. De finnes i str. fra ca 500 g og oppover. Shaker får du der og :)

nellie sa for siden:

:nei:

Eva M sa for siden:

Hei.
Kanskje du mener Protein Delite fra Proteinfabrikken? Jeg elsker den med sjokolade:), den har sjokoladebiter, 5 g karbohydrater per servering. Endelig en shake som smaker godt.

Kisha sa for siden:

Herbalife har en shake med coockies & cream

Nurse Marie sa for siden:

Noen som har erfaring fra OsoLean proteinpulver?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.