< Tilbake til oversikten

For godt til å være sant?

Jabba sa for siden:

Jeg må bare spørre jeg ......
Disse pølsene de har på REMA nå, Bratwurst og noe Hot greier + en italiensk type.....er det virkelig lite karbs i disse??
Jeg har kjøpt en pakke av Bratwursten og smakt og de er jo faktisk GODE også jo....
Og da begynner jeg å tvile......er det for godt til å være sant...?

Kitt sa for siden:

De er gode, de har lite karber og de er faktisk helt virkelige!:heia::heia::heia:

Så bare spis i vei!:hungry::spisesnak:sikle:

Trulte67 sa for siden:

Spis i vei! De smaker kjempegodt og er helt lov!:D

Sweet Pink Kitty sa for siden:

Kjøpte de Bratwürstene, og de smakte virkelig ikke godt. Men, hver sin smak, så liker du dem er det bare å spise. ;)

MadamMim sa for siden:

Kjøpte de bacon og ostepølsene der igår, 5 karb pr pølse. De smakte ikke bacon, men smakte godt alikevel :-) Og i en matlei hverdag, så tror jeg disse kan være redningen, for at jeg i det hele tatt skal få i meg nok mat.. :-)

Runegutt sa for siden:

Bratwürsten er super, spesielt på bål.
Hadde meg en liten fototur på 17. mai, med dertilhørende bålfyring og pølsesteking.
Nyyyyyyyyydelige pløsene

Borghild sa for siden:

Kjøpte noen krydrede grillpølser fra Nordfjord på Rema i dag. 4gr karber pr 100gr. Håper de er gode og ikke så tørre.

Smakfull sa for siden:

De krydderpølsene de har smaker jo helt fantastiske.. :D Har ikke smakt kyllingpølsene som visstnok ikke skal inneholde noe særlig karbohydrater.

Sahara83 sa for siden:

Jeg smakte de med chili her om dagen og de var kjempe gode synes jeg :D
også får man jo 3 betal for 2 :_punk:

Runegutt sa for siden:

Synes vi burde få nullkarbopløser på Blå resept :)

Sulli sa for siden:

Så fantastisk! Det var dette jeg lurte på... om det er noen pølser man kan spise når man holder seg til lavkarbo!

Topp!!

Solange sa for siden:

Nedover i europa putter de ikke så mye stivelse i pølsene sine, så her i Belgia kan jeg spise de fleste pølser som er å få kjøpt :) De fleste tyske pølser er kjempegode og med 2-3 karber pr. 100 gr.

Runegutt sa for siden:

Hvordan er det med Londonesiske pløser?

Solange sa for siden:

Det vet jeg faktisk ikke;)

Fruitdrops sa for siden:

Hvis man bor så man kan dra til Sverige å handle, så anbefaler jeg å kjøpe GØL Tzatzikigrillare. 1 karbo per 100g pølse!! GØL har også flere gode pølser som ligger på 2-5 karber :P

Myrull sa for siden:

De greske lammepølsene på rema er såååå gode :D

Sukkerfri sa for siden:

Noen av pølsene til serien "Jacobs utvalgte" (Meny, ICA) smaker også veldig godt og har lite karbo.. Røkte chilipølser!! Nam! Kjøpte også noen av de "Ta 3 for kr 69" på Coop Hypermarked.. Gode de også..

Sukkerfri sa for siden:

lurer på om Tickeren min er oppdatert nå?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.