Jeg må bare spørre jeg ......
Disse pølsene de har på REMA nå, Bratwurst og noe Hot greier + en italiensk type.....er det virkelig lite karbs i disse??
Jeg har kjøpt en pakke av Bratwursten og smakt og de er jo faktisk GODE også jo....
Og da begynner jeg å tvile......er det for godt til å være sant...?
Kjøpte de bacon og ostepølsene der igår, 5 karb pr pølse. De smakte ikke bacon, men smakte godt alikevel :-) Og i en matlei hverdag, så tror jeg disse kan være redningen, for at jeg i det hele tatt skal få i meg nok mat.. :-)
Nedover i europa putter de ikke så mye stivelse i pølsene sine, så her i Belgia kan jeg spise de fleste pølser som er å få kjøpt :) De fleste tyske pølser er kjempegode og med 2-3 karber pr. 100 gr.
Hvis man bor så man kan dra til Sverige å handle, så anbefaler jeg å kjøpe GØL Tzatzikigrillare. 1 karbo per 100g pølse!! GØL har også flere gode pølser som ligger på 2-5 karber :P
Noen av pølsene til serien "Jacobs utvalgte" (Meny, ICA) smaker også veldig godt og har lite karbo.. Røkte chilipølser!! Nam! Kjøpte også noen av de "Ta 3 for kr 69" på Coop Hypermarked.. Gode de også..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.