Nå har jeg spist minimalt idag. Har drukket mellom 1 og 1 1/2 dl fløte og spist en kvitostskive (ikke brødskive altså;))
Men så har du lyst på noe men jeg klarer ikke å spise. er veldig sliten idag pga andre ting, og dette tar nok litt matlysten fra meg + orken av å lage mat er ikke tilstede. Nå er stua full av gjester, med en god oreokake, potetgull og snacks. Kommer jeg til å bli fristet? Er det greit om jeg tar ett glass cola zero?? Jeg er så trist å lei no....magen strutter ut og jeg er bare lyst å gi opp alt :o
Min mening: Klart du kan drikke cola zero! Så mye du vil i kveld, og ta gjerne med deg ostebiter, agurk, hardkokt egg, spekemat, skinke også. En snacks-fat til deg selv :-)
Hei jeg er ny på dette. Har ikke helt funnet ut hvilken kostholds filosof jeg skal lene meg til. Ketose hæres veldig bta ut men så klarer jeg ikke å finne ut hva jeg skal spise til frokost. Jeg er et vanedyr så menyene mine blir veldig lik hver dag. Jeg liker ikke brød for tiden, men spiser frokostblanding Frukt og Fiber. Det er sikkert et veldig dårlig valg, men jeg synes det fyller meg opp til lunch tid rundt kl ett. Spiser da både til lunch og middag salat med enten kylling, fisk eller skinke. Det er alt! Spiser jeg for lite?
Skjønner det å spise frokostblanding er ikke bra selv om det både sees og høres sunt ut. Nå som jeg er kommet litt mere inn idet har jeg regnet hvor mye karbs det er i en bolle f.blanding. Over 100!!! Har kjøpt indigrienser til omelett og lavkarb pannekake. Nå skal jeg kokkelere for å finne ut hva som er bra. Noe som jeg blir mett av...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.