heisan....jeg har tidligere gått ned 9 kilo med hjelp av ketolysekuren, men har hatt et stort opphold, har holdt vekten nede, men vil nå begynne igjen, og er nå alene om å gå på kuren så trenger litt støtte for å holde meg der;)
jeg er 25 år og veier 89 kilo....har 2 barn på 3 og 1 år....
har fått mye hengemage etter 2 svangerskap å har nå fått innvilget operasjon hvis jeg klarer å endre livstil å gå ned til 75 kilo....så ja har en del å ta av men motet er på topp , og inntok mitt første ketolysemåltid idag....problemet mitt er at jeg har litt problemer med å få i meg nok FETT.....
Tror det finnes et større antall tråder som omfatter problemet, men ketolyse-veteranene har sikkert flere tips på lager :)
Selv har jeg gått på ketolyse tidligere, men jeg går ikke ned uansett hvor lite karbo og hvor mye fett jeg klarer å pakke i meg. Derfor går det nå i spis-deg-slank som har et litt mindre stresset forhold til fettmengde, men som allikvel gjør at jeg er konstant mett og fornøyd med de 5 måltidene jeg spiser hver dag :)
Uansett vil jeg ønske deg lykke til - dette klarer du igjen! :p
Cocosa i kaffen er redningen for meg mht fett hvertfall. Har også lest at noen shotter olje før måltid - men har ikke selv gjort dette.
Velg fete matsorter som makrell, laks, nakkekotelletter osv.
jeg laget en kaffe/kakao en dag som jeg fant oppskrift på her inne - med masse piska krem i. Digg!
Jeg klarer svært sjeldent bacon, og ikke svinekjøtt stekt i noe som helst av fett, men fløte i suppe, creme fraiche i fiskeretten og sånn går bra. Fete oster også.
Noen grønnsaker trekker til seg myyye fett når du steker de, og da virker ikke maten så feit som den kanskje er ;)
Sopp og brokkoli går det mye av her, heller på med smør/olje etterhvert som stekepanna blir tom for olje ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.