< Tilbake til oversikten

Gammel bruker på nytt

Frøkengiraldriopp sa for siden:

Tilbake igjen etter ett år - mer motivert enn sist - da jeg datt av etter to måneder og 6 kg. Men boka mi har blitt borte - og selvom jeg husker mye - er det et par ting jeg lurer på - For eksempel bruker jeg dagboka i VGs vektklubb - og i følge den har jeg i dag 11 % karbohydrater, 57 prosent fett og resten proteiner .

Menyen min ser slik ut:

3 stk rugsprø med tilsammen 12 skiver spekeskinke og tre hardkokte egg (dette er frokost og lunsj)

middagen besto av nakkekotelett stekt i smør, og med ca 1 dl fløte de siste minuttene av steketida . dette spiste jeg sammen en stor porsjon - salat (isbergsalat, agurk, rød paprika, rødløk og to babybel-ost) - til kvelds har jeg spist noen skiver kasslerskinke med rødløk.

Nå lurer jeg på om dette er helt skivebom - anyone?? Setter enormt pris på hjelp :)

Frøkengiraldriopp sa for siden:

Selvom ingen har svart (og det er helt greit :)) så har jeg ufortrødent fortsatt kostholdet mitt - lest masse her inne og da jeg gikk på vekta i dag skjønte jeg at jeg må jo ha gjort noe riktig :D For jeg har gått ned 1,8 kg siden forrige mandag :) Hurra hurra

Alouis sa for siden:

Grattis med flott vektnedgang.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.