Datteren min har skoleoppgave og må intervjue en interiørarkitekt. Nå er hun sent ute, siden hun har vært syk et par dager, og også siden hun har en tendens til å utsette ting til siste liten.:rolleyes:
Nå håper hun at jeg skal klare å hjelpe henne via nettet, og det hadde vært kult hvis det var en interiørarkitekt her inne som er villig til å la seg intervjue skriftlig. Enten i denne tråden, eller pr PM.:snill:
Hvis det ikke er noen her, så er vi desperate nok til å jukse litt i kveld, hvis det er noen som nesten er interiørarkitekt, eller som vet nok om det å være interiøraktitekt til å kunne svare på noen spørsmål, og har fantasi nok til å "late som":o :p
Min datter er 15 år, går i 10. klasse på ungdomsskolen og har selv lyst til å bli interiørarkitekt.
Det er vel litt drøyt å mase på henne visa PM, men jeg kan i hvert fall legge en link i journalen hennes og håpe hun kommer på i løpet av kvelden.
[font=Verdana][/font]
Takk for tips HP og Aline:D
Del svarene med oss da :snill: Jeg er ihvertfall rimelig spent :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.