Les varedeklarasjonen på matvarer. :) Vær spesielt nøye med produkter som pølse/karbonade/farsegreier, da disse kan være lumske og fulle av tilsatt stivelse.
Haugenbok har mange av bøkene og sender til utlandet også ( tror jeg). Og der kan du utsette betalingen eller bestille på rentefri avbetaling. Elsker den siden.
Noe jeg slet med i starten var å få i meg nok fett.
Hei,
Skulle vel tro at du finner noe av Annika Dalquist eller Skaldemann på biblioteket i Sverige.
Her har jeg samlet sammen litt nyttig informasjon for nykommere i lavkarbo verdenen. Til alle nybegynnere på lavkarbo…
Matbudsjettet mitt har i alle fall ikke økt ved overgang til lavkarbo, slutt på snop, brus, impulskjøp… jeg har blitt veldig flink til å planlegge og kjøper mesteparten av kjøtt etc i Sverige. I tillegg så blir det jo ikke kastet middagsrester lenger da det er ypperlig til frokost eller lunsj.
Haugenbok sender til utlandet, men kan bli dyr porto(tar depositum på 500kr, og av disse tar de frakten) Brukte dem mye da jeg bodde i Norge.
Fant en side de i allefall hadde boken slank med ketolysekuren, har sikkert flere der også. www.adlibris.com/se/
Ikke underlig i det hele tatt egentlig. Kroppen holder på vannet hvis den får for lite væske. Hvis den får nok/for mye, så slipper den ut vannet/væske.
Dette er ofte en ond sirkel for mange, fordi man er hoven, drikker mindre for å slippe å bli mer hoven -- og blir enda verre. Hvis man heller innpå masse drikke, så blir man mindre hoven, men det virker så rart....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.