mokki sa for siden:
Hei alle sammen. Jeg er i live....
Desverre falt jeg totalt av lasset... igjen.....
Jeg har ikke spist lavkarbo på lenge. desverre. Det ble alt for tungt å holde på med eurodiet da jeg var i praksis. Og siden har det ballet på seg. masse sykdom i heimen, der jeg har hatt psyk. eksamen og skrevet bacheloroppgaven min samtidig som jeg har hatt to barn med vannkopper rundt bena i 3 uker. Har vært kjempesliten og også tydd til lettvinte løsninger. Har ikke sett på badevekten i det hele tatt... Det har straffet seg stygt. mange kg er gått opp....
I dag gikk jeg på vekten. I dag leverte jeg også bacheloroppgaven min....
Eurodiet er utsatt inntil videre. Det er rett og slett ikke tiden for det. Finnes ikke motivert. Vår og sommer er en vanskelig tid for meg, men grillmat og is....
Men etter vektbesøket i dag har jeg bestemt meg for å bevege meg inn på lavkarbo igjen. Jeg trives på lavkarbo, men trives tydeligvis enda bedre med lettvinte løsninger (som å bare smøre en brødskive raskt når jeg er sulten). Jeg har tydeligis et spiseproblem, men har aldri tenkt på det. Jeg føler sult når det overhode ikke er naturlig at jeg skal være sulten,...
Så slik er ståa. Har tenkt så masse på alle her inne, men har rett og slett ikke klart å komme inn... Jeg skal prøve å bruke forumet mer igjen, for jeg må jo bare klare å legge om den livsstilen, som til slutt kommer til å ta livet av meg, om jeg ikke endrer noe.......