Hei hadde meg en sprekk igår.. uff
Men det merkelige er at jeg stappa i meg 300gr sjokolade igår, men etter å spist lavkarbo i hele dag slo ketolysticksen ut på lilla når jeg testet i kveld.. Skulle ikkje den hatt negativt utslag siden jeg sprakk igår? Hår gått i ketose nå i tre uker, vil det si at en sprekk i mnd ca ikke har så mye å si.. ? Eller kan resultatet kansje ikke komme før imorgen.
Ps. har klart målet mitt så jeg hadde meg ein feiring. Skulle gå fra 85 til 75 det klarte jeg på under 6 uker .-) har nå bestemt meg for a ta 5kg til siden denne kuren fungerer greit for meg. ¨Er aldri sulten og spiser god mat uten store svan til tilbehøret
Kuren jeg kjører er en blanding av ketoylse/skaldemann kuren. DVS NESTEN NULL KARBOER PR DAG
Hei=) jeg hører at skaldemann dietten er kun for dem som er ganske overvektig.. og at den ikke vil funke på dem som er normalvektig... Min bror har gått på denne dietten i ca 4 måneder nå, og har tatt av ihvertfall 10 kg (UTEN TRENING) men så var jo han ekstremt overvektig og da. Ca - 155 kg. Jeg tenker denne kuren hadde passet meg utmerket godt. Men så veier jeg 79 kg og er mer eller mindre normalvektig nå... noen tips?
Når det gjelder stix, er det ikke sikkert den slår negativt ut med en gang. Eller i det hele tatt. Det er forskjellig fra person til person.
Når det gjelder såkalte sprekker, så kommer det an på hva og hvor mye man sprekker med.
Men noe av det å endre kostholdet, er jo også å bryte vaner. Så å trøkke innpå 300g sjokolade er ikke å anbefale ;) Stakkars kroppen så får så masse sukker da :o
Så lenge du er på nesten 0 karber så er det nok skaldeman du følger. Ketolysekuren krever at man spiser grønnsaker og blandet salat, og ligger på 15/20 karber pr dag :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.