mofe sa for siden:
Tenkte at denne tråden kunne bli sånn at om noen finner en butikk eller et produkt som er på salg, så kan de skrive de her :)
mofe sa for siden:
Tenkte at denne tråden kunne bli sånn at om noen finner en butikk eller et produkt som er på salg, så kan de skrive de her :)
snoopygirl sa for siden:
så kult mofedilla,,,,,syns jeg ikke bor i oslo akkurat nå da..ler.jeg elsker nemlig salg.....men er jo salg nesten bestandig nå da...er ikke som før.....
finner på mye artig du mofe:)
Aline sa for siden:
den butikken fant jeg i jula :D hurra!! fiine billige vesker!!!
Huldr sa for siden:
Jeg skal si fra! :ja:
Det er så kult at du lager sånne tråder... :) har tenkt på å lage tråder på mange av de tingene som du gjør før, men tenkt at "nei... sikkert ikke interessant..." :( Det var f eks et kjempebra tilbud på noe helsekost en stund før jul som jeg hadde tenkt å lage en tråd om men ikke gjorde. Neste gang skal jeg gjøre det!! (Eller ikke lage tråd nå da, men legge det her ;) )
smosje sa for siden:
Jeg skal love å bidra!!! :stortsmil Jeg elsker salg!
Men akkurat her jeg er nå er det ikke så mye vits da :rulleøyne
Jeg er veldig glad for disse trådene dine, Mofe!
:D
mofe sa for siden:
Jeg kjøpte fint og tykt fleecepledd på ICA i går, for 14.90!! :eek:
jeef-micro sa for siden:
Smart-club har salg på cavalier sjokolade (men jeg vet ikke helt hva de kostet, for det så jeg ikke etter om :o ) de hadde i allefall masse forskjellige...
nøtta sa for siden:
oj over hele landet ? kanskje jeg skal kjøpe litt til jul :cool:
jeef-micro sa for siden:
vet ikke om de har det over alt nøtta, men i trondheim har de i allefall:p
nøtta sa for siden:
da får jeg dra dit :D ! da blir det billig tenker jeg :rolleyes::D
jeef-micro sa for siden:
rekner med at det blir den billigste sjokkisen du noen gang har kjoept :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.