< Tilbake til oversikten

Fersking melder sin ankomst

Sugarmom sa for siden:

Hei :)

Ser ut som om det er her jeg hører hjemme! Har maaaange kilo å kvitte meg med og skal prøve med på lavkarbo/ketolyse :) Jeg presterte å legge på meg 25-30 kg da jeg var gravid med sønnen min! Han er nå 4 måneder og jeg gikk ikke ned mer enn ca. 5-7 kg etter fødselen. Dett var dett! skuffet

Har holdt på halvannen uke med denne nye livsstilen og det ser ut som om det er noe som kan passe for meg :) Har absolutt ikke vært slapp og trøtt så jeg har hørt at mange blir de første 14 dagene!

Ser frem til å henge her inne :) ps.. jeg har sikkert 1000 spørsmål! Dukker opp nye hver dag og jeg prøver så godt jeg kan å finne ut av de!

knh sa for siden:

Velkommen, og lykke til :D
Bruk forumet aktivt, man lærer masse her inne :) Både av å bruke søkefunksjonen og av å spørre :)

:heia:

Sugarmom sa for siden:

Tusen takk for det :) sinnsykt mye informasjon å finne her inne! Har lest og spurt i hele ettermiddag/kveld :)

mam sa for siden:

Velkommen :)
Husk å bruke målebånd også. Det er oppmuntrende hvis vekta stopper opp. Jeg måler meg under brystene, midjen, hoftene og det tykkeste på låret.
Når du spiser lavkarbo, får du i deg så mye proteiner at du lett bygger muskler, spesielt hvis du trener en del. Det kan virke som om vekta står i ro, men i virkeligheten mister du fett og bygger muskler. Da vil målebåndet vise at noe skjer, så du får nytt giv til å fortsette. :D

Sugarmom sa for siden:

Takk for velkomsthilsen :)
Måler meg også! Målte ved oppstart så er vel på tide å måle igjen :) Spennende dette!

Timiane sa for siden:

Velkommen hit. Dette er en fin plass for "sånne som oss". Man kan få mange bra tips og hjelp.
Håper du vil trives her. Lykke til:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.