< Tilbake til oversikten

Hilfe! Hjelp!

Vettel sa for siden:

Nå er det min tur med bønn til dere!

Kan dere kikke i journalen min og se på de siste dagene og hva jeg spiser.
Går OPP og OPP for første gang i lavkarbo-historien. Skjønner itte no'.
Cm-målene er vanskelig å måle rett, men har IKKE gått ned, heller litt opp.

sniff

Har nå kuttet ut ferskost, se om det er feilen, men bare siden helgen, så for tidlig og si noe om resultat der.

Tror ikke jeg spiser for lite mat, heller ikke for mye -kalorimessig.
Men sammensettningen, for lite fett, for mye kh?? Men trodde det var det kroppen trives best med, funket tidligere nemlig.

Vettel sa for siden:

Ingen som har forslag...?

Huldr sa for siden:

Hei! Jeg så på journalen din, ser ut til at du spiser en del meieriprodukter? For mange, inkludert meg, blir det en partystopper etterhvert selv om det ikke er det i starten. Det er ofte man trapper opp en del på meieriprodukter i forbindelse med omlegging til lavkarbo, og dermed blir man gjerne mer intolerant mot dette etter en stund, og det gjør at man ikke går ned. Så mange blir nødt til å kutte ut disse helt, ihvertfall i en periode, for å gå ned.

Det kan ihvertfall være en mulig årsak.

(Er "egentlig ikke" her inne på forumet, men så innlegget ditt og tenkte at hvis ingen andre kan hjelpe, så får jeg trå til. Håper du finner ut av det! :blomster:)

Vettel sa for siden:

Takk! Har vært inne på tanken, det vil si, jeg har vurdert samtlige såkalte partystoppere. :P

Men "godt" å høre at selv om enkelte matvarer tolereres i starten, så må de kuttes ut etterhvert.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.