Jeg har nesten en full 3/4 kartong kremfløte som må brukes opp nå. Den gikk ut på dato den 16. mai, og jeg lurer på om dere har noen grundig smarte tips til meg.
Vurderer å lage en stor form sjokoladefromasj etter oppskrift av Torkil, og da forsvinner det 3 dl.
Hadde samme problem for noen dager siden - ble "kvitt" en del ved å følge et gammelt tips her fra forumet tror jeg, jeg helte fløte over i sånn isbit-pose og la i fryseren. I teorien skal jeg da kunne ta et par terninger og hive i maten etter behov. :cool: Ellers... Gerds fløtepannekaker, kanskje? Stor grønnsaksgrateng?
Pisk fløten,ha oppi 1 beger cottage cheese og litt friske bringebær. Smaker litt riskremaktig:)
Jeg pleier å fordele det i små beger å fryse dem,så spiser jeg det enten halvfrosset som is eller helt tint.
Tar ofte et frosset beger med på jobb,da er det nesten tint til lunsj.
lag iskrem! Det er jo veldig kjekt å lage en boks som du kan dra frem til jordbær gjennom sommeren! Gjorde det selv i helga nemlig!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.