< Tilbake til oversikten

Dagbok

Echo sa for siden:

Hei
Jeg lurte på hvordan/hvor man kan starte en dagbok? Jeg er relativt grønn på data så jeg må ha det inn med flere teskjeer.:D. Dersom jeg får det til så lurer jeg på hvor/hvordan jeg skal finne den igjen?;) Finnes det et eller annet som heter dagbok som jeg kan trykke på som jeg har oversett, kanskje? Ser ut som om jeg kan gå inn på min journal og starte en tråd der? Men er det alt?
Takknemlig for svar.

Kitt sa for siden:

Dersom det er en journal du er ute etter, er fremgangsmåten som du sier!:D

Hvordan du evnt starter en blogg, vet jeg ikke!
Tror du må inn på Kontrollpanel og bruke menyen på venstre side, helt nederst!

Echo sa for siden:

Fikk det til!

Kitt sa for siden:

:heia:

Echo sa for siden:

Det er så mange som har sånne kule figurer! Hvor i all verden får man dem fra? Jeg blir i så godt i humør av den lille dansende "dusten" som Kitt har gitt meg f.eks:D

Kitt sa for siden:

Om du klikker Skriv svar under innleggene istede for å bruke hurtigsvar boksen, får du tilgang på mange slike.
Du kan også bruke figurer fra eksterne sider. Da kan du høyreklikke på figuren, kopiere bildeadressen og bruke - symbolet til å lime dem inn!

See?

Echo sa for siden:

Takk,takk. Lurer på om jeg er helt tett i pappen. Har tydeligvis ikke sett Mer knappen engang. Når jeg nå skulle vise deg hvor fryktelig flink jeg hadde vært som hadde funnet den så virker den plutselig ikke. Den virket fint i stad når jeg sjekket den ut. Mystisk:cool:
Skal vi se om jeg klarte den andre varianten:mammanett.no/forum/images/smilies/test.gif. Det gjorde jeg tydeligvis ikke. Prøver igjen og og igjen og igjen, men snufs.
Prøvde å kopiere bildeadressen og så trykket jeg på lim inn, men da fikk jeg jo tydeligvis bare adressen og ikke noe bilde.

Kitt sa for siden:

Mulig du har klikket en gang for mye!
Da blir boksen liggende nede på linjen nederst på siden og må klikkes på igjen for å virke!
Dersom du har hentet den frem og så klikke rpå noe annet, havner den der nede, nemlig! Du må x'e den ut for at den skal gå tilbake til plassen sin!

Echo sa for siden:

Mener du inder innleggsregler?:wacko: Får det bare til dersom jeg sletter det jeg prøver å skrive og går helt ut og så inn igjen.

Kitt sa for siden:

Nei, heeeelt nederst på skjermen, er det meny- linje det heter?

Er ganske selvlært på data etter prøv- og feil- metoden, så jeg aner ofte ikke hva ting heter!

Nederst på skjermen er det hos meg en blå line der det feks står hvilken nettleser jeg bruker, der havner Uttryksikoner- Lavkarbo!:p

Echo sa for siden:

Også jeg som synes jeg var så langt ned:veitikke:. Jeg får prøve meg enda lenger ned neste gang det skjer!:D

Echo sa for siden:

Nå skal jeg prøve en gang til om jeg får til det grusomt vanskelige greiene å kopiere et ikon fra et annet sted. Har innkalt eksperthjelp (datteren min)

"Vi" fikk det til.
Jeg hadde jo ikke skjønt bæret av den konvolutten jeg skulle trykke på. Trodde det bare var et stilig ikon for "lim inn". Fy flate jeg er jo snart den raceren på data!

Kitt sa for siden:

Svært så dyktig!:heia::heia::heia:

Du som bor så nærme, må jo komme på lavkarbo- treff hos meg neste fredag!:spent::spent::spent:

Følg linken i signaturen min!;)

Echo sa for siden:

Jeg har nok vært inne å tittet på det treffet. Det ser veldig koselig ut, men jeg tenkte at jeg kanskje var litt fersk. Jeg har jo denne migrenen som gjør det fryktelig vanskelig å planlegge også. Men lyst det har jeg!

Kitt sa for siden:

Da er det jo glimrende at du bor så nærme!:D
Du trenger jo ikke bestemme deg før like før! Du har sikkert kjørt fobi huset mitt mange ganger om du kjører Røykenveien noen gang!;)

Ingen av oss biter og alle har vært nye en gang!:lol:

Har du lyst, har du lov! Velkommen skal du være!!!:klem:

Echo sa for siden:

Har nok kjørt Røykenveien relativt mange ganger, ja! Nå ble jeg grusomt nysgjerrig på hvor det er?. Å, guri- jeg kommer til å bli fryktelig slitsom med alle de kule ikonene jeg finner. Det er bare så moro

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.