< Tilbake til oversikten

Nysgjerrig på lavkarbo

Bygdamannen sa for siden:

Hei,

(Er forsåvidt ny til forumet, så visst denne skulle ha blitt plassert et annet sted, som passer bedre til posten så får dere evnt flytte den :)

I senere tid har jeg blitt mer & mer opptatt av riktig kosthold, dette skjedde riktig nok etter jeg ble med studietiden ( å student kostholdet ) Etter å ha gått ned 15 KG i det siste året ved å endre kostholdet å trene regelmessig har jeg nå kommet til mitt mål på 70kg. Trener ca 4 - 5 ganger i uken, samt at jeg har 3 bikkjer som krever sitt med turgåing om dagen :)

Jeg har alltid likt å spise rikelig med karbo veldig glad i brød å alt av andre bakevarer :) For en stund tilbake fikk jeg høre av resten av familien min sliter med cølaki ( glutenintoleranse ), etter at de alle har fått bekreftet dette hos legen. Så jeg skal nå snart inn å få testet om jeg også lider av det samme. Visst det er sånn at jeg ikke tåler gluten så har jeg samtidig lyst til å bynde på en lavkarbo livsstil :)

Jeg vil gjerne vite om folk som har gått ifra en vanlig livsstil over til lavkarbo stil, samt som trener en del om de merker noe framgang på treningen eller energi nivået. Har lest litt her & på iform å har fått en del blandet konklusjoner. Noen på iform trekte frem at de i japan er det folkeslaget som lever lengst i verden pga at de spiser mye ris ( mye karbo ). Men samtidig er de også de folkeslaget som spiser med fist i verden...

--
Mathias

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.