Var det noen andre enn meg som så svenske luksusfellen i kveld på tv3? Jeg fikk litt sjokk, hvor mye nips og "dritt" er det mulig å bruke pengene på?:eek:
Men veldig søt dame da, glad for at det ordnet seg for henne. Men det er nok tøft å leve på 14000kr og samtidig være 1500kr i minus.
Jeg så også programmet, og ble også sjokkert. Men er faktisk mest sjokkert - eller kanskje mest provosert - over at TV3 lager underholdning av noe som er så trist som dette. Pleier å se på Luksusfellen og syns det er mye bra og tankevekkende som blir tatt opp, men dette programmet syns jeg var vondt og trist å se.
Jeg syns på en annen side at det var bra at programleder skjønte at hun hadde et problem utover det å bruke penger, her var det nemlig samlemani inne i bildet. Thumbs up for at han hentet inn en profesjonell. På denne måten satte programmet også fokus på et tabu, og det er kult :).
Kanskje det er flere som får hjelp og innser at de har et problem etter dette programmet?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.