< Tilbake til oversikten

Gratinerte pannekaker

mamma87 sa for siden:

Man trenger:
Lavkarbo pannekaker av for eksempel egg og philidelphia+ krydder

fyll: Det du liker, jeg har brukt : kjøttdeig,løk,tomat, krydder og masse ost på toppen

stek på ca 225 til osten er gylden, serveres med rømme, salsa og kanskje en liten salat :)

lijo sa for siden:

Nam, dette skal prøves ja:hungry: så enkelt og greit.. Moro å få inspirasjon til å lage nye retter.

tina therese sa for siden:

det så nydelig ut!
Må prøves!

Mercy sa for siden:

Dette ser veldig godt ut:) Kan du kanskje skrive hva du brukte i oppskriften på pannekaker? Synes det er en jungel på oppskriftsiden:)

mamma87 sa for siden:

brukte det jeg skrev;) egg og philidelphia

Tone-G sa for siden:

Disse så veldig gode ut:) takk for oppskrift. Hvor mange egg og hvor mye ost bruker du?

mamma87 sa for siden:

husker ikke, det kommer ann på hvor stor røre man vil ha og hvor mange pannekaker.
Men på en pakke philidelphia så bruker jeg ca 4 egg:)

awacs sa for siden:

4 egg pr pakke philadelphia er en ok deal ja :)
liker bedre coop's baconost jeg da ;)

Yonah sa for siden:

Ser veldig godt ut! Skal jammen prøve å lage pannekaker av egg og philadelfiaost.

Jeg lager enchiladas av Dreamy sine pannekaker( 2egg+1/2dl fløte), fyller med kjøttdeig, hakkede tomater( lager saus sånn man pleier) og strør over ost, og kanskje rømme under osten. Mannen synes det er veldig godt og savner ikke hvetetortillaene, og blir fortere mett:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.