< Tilbake til oversikten

Harrytur

H.J.E sa for siden:

I morgen skal vi til Sverige på "harrytur". Jeg lurte på hva dere kjøper i Sverige? Eneste jeg vet hva jeg skal ha er bacon og egg :p

Litt mer spørsmål: Hvordan smør skal jeg bruke? Ikke margarin har jeg fått med meg :rolleyes: Og hva er best å bruke seterrømme eller creme fraiche?

arkine sa for siden:

ekte meierismør...
i sverige ... kyllingfile..kjøttdeig...koteletter....
og mye mer som jeg ikke kommer på

søk på harrytur så kommer det andre som har spurt

H.J.E sa for siden:

Takk, det skal jeg gjøre :) Hva er det er som er et MUST å ha når man spiser lavkarbo, kom med tips til meg :D

arnakristin sa for siden:

Hei,
Dersom du scroller helt ned på denne siden så finner du finner du tilsvarende temaer som det som står i overskriften din. …ikke første gang dette tema er oppe her på forumet. :D

leenam sa for siden:

Jeg skal også til Harrytur mandag - ektefellen kjörer helt til Årjäng for å gå på Systembolaget etter vin, mens jeg shopper i Töcksfors: Tyrkisk yoghurt (halve prisen sammenlignet med Rema), Hälsinge-ost, (herlig nøtteaktig, skarp smak), noe kjøtt, kyllingbryst av beste kvalitet, ikke billigste, mørk sjokolade. ellers titter jeg i alle butikkene, skal kjøpe en gave til en 1-åring, se på kufferter og håndvesker (ikke fordi de skulle være billigenr, men jeg trenger noe nytt og har ikke flere handlemuligheter i mai pga. jobben og hytteturer.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.