< Tilbake til oversikten

Ang 17. mai og andre anledninger

Drømmeren sa for siden:

Hva koser dere dere med da?:confused:

tenker på f.eks 17 mai , bursdager , bryllup , utdrikkningslag osv

Sisteinnsats sa for siden:

Det spørs jo om man er borte eller hjemme. Vi skal ha selskap hjemme i år, og da baker jeg lavkarbo ostekake som jeg kan kose meg med :)

Drømmeren sa for siden:

hvor finner vi oppskrifter på slik god mat da? og vet du hvor vi kjøper denne bakemiksen jeg ser di snakker om..?

Om du er ute i byen på 17 mai og blir sulten f.eks .. hva gjør du da?

Sisteinnsats sa for siden:

Bakemiksen får du kjøpt på Meny bl.a. eller på www.ketolyse.no. Hvis du går inn på oppskriftsdelen av forumet finner du mange gode oppskrifter under bakst og desserter. :)

Jeg spiser en god og fet frokost som sitter lenge i og har en Atkinsbar i veska jeg da, for på 17. mai er det ikke så mye annet enn pølser, boller og is å få tak i, ihvertfall på skolene..:rolleyes:
Og så drar vi hjem og griller, tidligere enn vi pleier å spise middag. Og vips så overlevde jeg dagen! :D

Drømmeren sa for siden:

hehe og hva pleier du å hive på grillen? kan vi ha grill ribbe?

Gwen sa for siden:

Ja, du kan hive på hva du vil. Men jeg hadde ikke kjøpt ferdig marinert, siden det kan være sukker i marinaden.

Grillribbe, koteletter, lavkarbopølser, kyllinglår/filet, osv. Du kan jo spise kjøtt av alle slag....

Oppskrifter finner du mange av her på forumet, under Oppskrifter ;)
Der er også masse du kan bruke som tilbehør...

Mitt tips er; les her inne, her finnes svar på det meste.

Lykke til med 17. Mai og andre anledninger :D

Drømmeren sa for siden:

Tusen takk for svar =D

Chica sa for siden:

Det går jo også an å bake en kake som vi kan spise og ta med seg kake når en skal på besøk til andre. Så vet vi hva vi spiser også slipper vi å bli fristet av alle andre godsaker. I tillegg blir nok vertinnen glad for at du er så omtenksom at du kommer med kake ;) :cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.