< Tilbake til oversikten

Legene på kanal 5

Bæret sa for siden:

Mettet fett skader kroppens evne til å bli mett...?

Noen som ser på?

Masse fett snakker de om, og de snakker om is for øyeblikket...

Iset sa for siden:

De er av den gamle skolen når det gjelder fett, det er vondt å se på. Men sånn som dette kommer vi til å høre i årevis fremover, så det er bare å lukke ørene.

Bæret sa for siden:

Huff ja, det er vel like greit...

Supera sa for siden:

Vi skjønner ikke Bæret av sånt, hirr hirr. :geip:

Vi får nok høre slikt noen år til, ja. Men bare vent, for en vakker dag får pipen en annen tone. ;)

Runegutt sa for siden:

Amerikanske kostråd er for spesielt interesserte.
(Hvorfor har man en plastisk kirurg der mon tro :)

Iset sa for siden:

Hey, ikke diss plastiske kirurger. sitter med verdens flateste, flotteste mage etter bukplastikk :p

Bæret sa for siden:

Kalte meg ikke bæret for ingenting...hihi

I USA er vel plastikkirurgi dagligdags, så det er vel ikke så rart de har med en i showet.

Jeg synes det er greit at man kan få fikset på diverse jeg, men det går litt over alle støvleskaft enkelte ganger da.

Iset sa for siden:

Ja klart det, min bukplastikk var jo medisinsk, de fjernet 2 kg hud så det var ganske så nødvendig egentlig. Men enkelte bruker jo plastisk kirurgi som sminke, omtrent, det er ganske skremmende.

nellie sa for siden:

Han kirurgen på Legene er jo helt drøy i måten han prøver å pushe operasjoner på alle som er innom.

manne sa for siden:

Så dere på i dag? 52 måter å bli slankere på...eller noe i den duren. Mye var jo fornuftig da, men barnelærdom... Klart - de har vel aldri blitt lært sånt 'over-there'... :rolleyes:

Runegutt sa for siden:

Mener ikke at man ikke kan bruke plastiskkirurgi, mener at det ikke er løsningen for alt.
Tror den amerikanske løsninga er høykarbo+plastisk=tynn

Lois Lane sa for siden:

Hmmm. Stemmer ikke her i alle fall. Etter jeg begynte på ketolyse, så er jeg jo neste aldri sulten

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.