< Tilbake til oversikten

Superrask sjokoladenytelse

Kjøttbolla sa for siden:

Jeg tok utgangspunkt i en sjokoladeis her og tenkte jeg skulle prøve å lage den med kremfløte. Fant ut at den var kjempegod uten å fryses.
Ca 1 dl kremfløte som jeg smaker til med bakekakao og natreen pulver. Piskes stivt og vips er søtsuget tilfredstilt.

Sikkert ikke det beste å spise, men er liten posjon med dette er vel bedre enn mye annet.

Iset sa for siden:

Det er kjempedigg når man er fysen på noe. Jeg liker også å gjøre det med blåbær eller bringebær, helt frosne. Bare blander pisket krem med de frosne bærene (bringebær hakkes litt opp først) og så blir det en nydelig, halvfrossen dessert. Mmmm.

Kjøttbolla sa for siden:

Var så sugen her en kveld. Bladde side opp og side ned for å finne en godisoppskrift med ingredienser som jeg hadde i skapet (som desverre ikke var så mye i denne kategorien) Så da ble det dette. Var slett ikke værst syns jeg selv.

nite66 sa for siden:

Dette er en favoritt her i huset også. Spesiellt med vaniljepulver (malt vaniljestang) i. Skikkelig digg:D.

pheona sa for siden:

Samboern min bruker å hakke opp sjokolade i krem... og det er også nyyyydelig! gjerne med litt jordbær vedsiden av.. og kanskje en halv atkins chocolate dekadence.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.