< Tilbake til oversikten

Eksamenslesing-snacks

Morbeline sa for siden:

Da sitter jeg her, med pensum og koser meg, gitt.

Jeg er sikkert ikke den eneste som blir fysen på småmat når jeg sitter og leser i flere timer, og jeg lurer litt på noen gode tips til snacks i den sammenheng?

Selv snackser jeg:

-Ostebiter
-Morrpølse
-Paprikabiter

Men, hadde jo vært fint med variasjon. Hva spiser dere i forbindelse med eksamenslesingen? (:

Kanutten sa for siden:

Nøtter, te og rødvin. :p

StegforSteg sa for siden:

Rødvin :p

At jeg ikke tenkte på det hihi - da kunne faktisk eksamenslesning blitt gøy :D

Morbeline sa for siden:

Haha, med vin så hadde jeg sovnet. Nei da holder jeg meg til kaffe med helmelk og/eller redbull sugarfree.

Sesti sa for siden:

Jeg leser og til eksamen :)
Mamman til roomien min har lagd noe brødgreier som er sånn passe lite karbohydrater i, som er veldig godt :)

Hva har du eksamen i?

Veggpryd sa for siden:

Det er akkurat sånn snacks jeg har på lørdagskvelder, eller på kvelder jeg har lyst på noe godt. :) Brie, paprika og en eller annen spekepølse. Det er skikkelig godt! :D

trio sa for siden:

Ostekjeks er en god ting når man sitter og leser - særlig om man har rødvin ved siden av :):)

loone sa for siden:

Baconcrisp med saltsmak fra Rimi (Euroshoper) 0,3 g. kbh pr. 100 og de veier jo ingenting:D Greit med en kanne vann ved sidenav også, for det er veldig salt:p

Greddy sa for siden:

Baconcrisp.
Valgfritt skinke rullet inn med skivet ost, krydret med piffi krydder.
Revet pizzaost som fingermat, nam nam. :)
Ostechips (skivet ost varmet opp i microen til de blir sprø)

lillefixen sa for siden:

Jordbær, hardkokte egg, kalkunpålegg-ruller med majones inni, cherrytomater, nøtter, bringebær, 70% kakao-sjokolade.. NAM :-P

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.