< Tilbake til oversikten

Cocosa i håret??

Tiril77 sa for siden:

Ser på brosjyren at det står at man kan ha cocosa i håret som hårkur.. Noen som har prøvd??

aveline sa for siden:

Hei Tonje!
Jeg har vært her inne siden medio oktober, men har til gode å høre om cocosa til denne bruken.

Aline sa for siden:

forumdrer meg ikke om det funker bra ;) olivenolje kan man jo også bruke :)

Tiril77 sa for siden:

ÅH? da så!... jeg tok med meg en brosjyre om cocosa da jeg handlet på Life forrige gang. og der sto det at man kan ta en halv ss cocosa extra virgin i håret og la den sitte noen timer eller natten over for å få blankt og smidig hår... Tror jeg må teste ut!

Nille sa for siden:

Har prøvd, og det funket veldig bra mot tørr hodebunn !:D

Tiril77 sa for siden:

Sitter her nydusjet med vått hår.. Så blir spennende å se i morgen når håret er tørt.. Visste ikke det om hodebunnen, men tenkte meg det ut selv, for det er jo tross alt fett, så jeg smurte godt inn i min tørre hodebunn.. Blir spennende å se :D

Summer sa for siden:

Jeg smurte inn håret med cocosa og aloevera som hårkur over natten,- funker kjempebra! God som ansiktsmaske også! :)

Aline sa for siden:

noen må kjøpe seg cocosa, ja :D

Aline sa for siden:

itillfelle noen misforstod, så mente jeg meg, altså :D

Mila sa for siden:

MEEG åå...:D hvor får man kjøpt det da?? har aldri hørt om det

Aline sa for siden:

helsekosten. ekstra virgin til kosttilskudd og den andre til steking og andre ting.. (jeg er IKKE cocosa ekspert :) )

Mila sa for siden:

takker:D

mofe sa for siden:

så geniaaalt!!

Jeg har aldri tidligere slitt med tørr hodebunn, men i det siste når jeg har gredd meg.... :( :( :eek: :eek: :eek:

Lurer på om det er greit å bruke kosttilskudd-cocosaen i håret? Altså istedetfor oljen (som jeg velger å tro at dere snakker om...?)

Summer sa for siden:

Jeg snakker om kosttilskudd cocosaen...:snill:

Nille sa for siden:

Begge er jo oljer..... :p Samme konsistens og tilnærmet samme utseende. Bare fremstillingsmåten som er forskjellig. Jeg brukte kost tilskuddet ja ! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.