< Tilbake til oversikten

P-piller og annen medisin

Monica- sa for siden:

Hei! Har nettopp starter opp med ketolyse kur.. har opplevd symptomer på hormonelle forandringer i kroppen, dette fikk meg til å tenke at kuren kunne gå ut over p-piller og annen medisin. Vil kuren kunne ødelegge effekten av p-piller og andre medisiner?:confused:

StegforSteg sa for siden:

Vel - akkurat det med p-pillen føler jeg litt på å....

Noen som vet?

BlirFjong sa for siden:

Jeg vet ikke.. tenkte på det selv i begynnelsen da mensen forandret seg.

Men nå har det normalisert seg hos meg, og p-pillene ser i alle fall ut til å funke.
Kanskje noen som har snakket med legen om dette?

Kitt sa for siden:

Dersom dette er noe som bekymrer dere, bør dere sende en pm til dr. Torkil om det.:)

Har aldri hørt eller lest at det skal ha noe å si, men han er i så fall mannen til å gi et korrekt svar!:ja:

Lurt :) Skal sende en pm jeg :)

Kitt sa for siden:

Flott!:)
Legger du ut svaret her, så får flere nytte av det!:ja:

Selvfølgelig :) Slik info kan man ikke holde på vettu :D

Photobscura sa for siden:

Jeg har vært i ketose i over tre år, og var i et fast forhold i fram til for halvannet år siden, gikk på p-piller, og det gikk finfint, det!

(huh - jeg "tar" meg alt for lett, har 2 barn og en abort, så jeg vil gjerne vite hva jeg har i vente....)

Yonah sa for siden:

Jeg er typen som tross overvekt blir gravid bare jeg kikker på gubben og vi ikke bruker prevensjon.. Jeg har ikke blitt gravid dette året i ketose, kan ikke fatte og begripe hvorfor ketose skulle ødelegge effekten av hormonprevensjon.. Jeg har brukt p-ring. Jeg har tatt en liten pause nå fordi jeg hadde kviser og ville se om de kom av kostholdet eller p-ringen. De kom av det siste.. Kvisefri før mens nå.. Men jeg må nok snart på noe hormonprevensjon, ellers har vi nr 4 på vei før vi har fått tenkt igjennom saken.. Nr 3 tok saken i egne hender kan en si:lol:

Neri sa for siden:

Ha ha ha. Kjenner meg igjen gitt ;) Bruker å sei at her i huset er det nok at gubben rister litt på trusene sine så sitter den ;)

Har forresten stemt på huset ditt. Lykke til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.