Hei! Har nettopp starter opp med ketolyse kur.. har opplevd symptomer på hormonelle forandringer i kroppen, dette fikk meg til å tenke at kuren kunne gå ut over p-piller og annen medisin. Vil kuren kunne ødelegge effekten av p-piller og andre medisiner?:confused:
Jeg er typen som tross overvekt blir gravid bare jeg kikker på gubben og vi ikke bruker prevensjon.. Jeg har ikke blitt gravid dette året i ketose, kan ikke fatte og begripe hvorfor ketose skulle ødelegge effekten av hormonprevensjon.. Jeg har brukt p-ring. Jeg har tatt en liten pause nå fordi jeg hadde kviser og ville se om de kom av kostholdet eller p-ringen. De kom av det siste.. Kvisefri før mens nå.. Men jeg må nok snart på noe hormonprevensjon, ellers har vi nr 4 på vei før vi har fått tenkt igjennom saken.. Nr 3 tok saken i egne hender kan en si:lol:
Ha ha ha. Kjenner meg igjen gitt ;) Bruker å sei at her i huset er det nok at gubben rister litt på trusene sine så sitter den ;)
Har forresten stemt på huset ditt. Lykke til!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.