karianna sa for siden:
Hei!
Jeg skulle gjerne hatt et forslag til en full dagsmeny med til sammen 15 gram karbohydrat. Jeg er litt uoppfinnsom om dagen, og trenger noen forslag! :-)
Noen som gidder? :spisesnak
Takk!! :-)
karianna sa for siden:
Hei!
Jeg skulle gjerne hatt et forslag til en full dagsmeny med til sammen 15 gram karbohydrat. Jeg er litt uoppfinnsom om dagen, og trenger noen forslag! :-)
Noen som gidder? :spisesnak
Takk!! :-)
Alynna sa for siden:
Det er utrolig mange slike forslag her inne om du kikker i undergruppene her inne.
Det er også veldig mange ferskinger som spør om eksakt det samme som deg, dag etter dag, uke etter uke, måned etter måned. De som kan hjelpe her inne, er ofte lei av å repetere seg selv, bare et hint ;) De fleste forventer at nybegynnerne lærer seg litt opp på egenhånd med det som allerede er skrevet.
Det er bedre å spørre om mer spesielle ting, det er masse hjelpsomme folk her inne, for all del! :)
karianna sa for siden:
Jeg er ikke nybegynner - jeg trenger bare litt nye inputs :-)
Takk for svar :-)
Carisma sa for siden:
Har du sjekket i bloggen til lenabeatrice.net? (dreamy her inne)
BenteR sa for siden:
Hvis du legger ut hva du vanligvis spiser, er det kanskje lettere for oss og gi deg ny input.
Om jeg setter meg ned og berekner ei liste til deg utifra hvordan jeg spiser, er det slett ikke sikker det faller i din smak eller passer med mengde kalorier.
Jeg spiser lett 3-3500 kalorier pr dag, men det er ikke sikkert det passer for din kropp.
karianna sa for siden:
Åååå den hadde jeg glemt! Den er FLOTT!! Skal se på den etterpå! Tusen takk :-)
karianna sa for siden:
Jeg er 1,58 - tror ikke jeg skal spise 3500 kalorier..? :-)
Her er et eksempel for min dag:
Frokost: Sjelden.. kanskje noe kaffe når jeg kommer på jobb..
Lunch: 2 egg og 200 gram røkelaks (evt 200 gram kjøttdeig) 50 gram smør