Mandag uken som gikk fikk jeg en e-post fra en journalist som jobbet med en sak for VG Helg (Søndagsbilaget til papirutgaven av VG) Det gjaldt blogger som handler om vekttapsprosesser og livsstilsendring. Journalisten ville ha med meg og min blogg og saken vil stå i dagens VG Helg (Søndag 9/5), og på VG Nett. Jeg aner virkelig ikke om jeg og bloggen min får to linjer, 10 linjer eller….. Men jeg ble intervjuet i ca 30 min, og jeg har sendt inn bilder fra bloggen til bruk i VG Helg (kanskje også på VG Nett?). Om bildene virkelig blir brukt vites ikke. Uansett, veldig artig dette :-) Skal bli spennende å se hva det ble til!
Jeg Dreamy heter altså Lena Beatrice, for dere som ikke allerede vet det.
Lavkarboforkjemper Lena Beatrice står det :D med før og etter bilder av meg.
Jeg ga jo et ganske langt intervju på tlf, og bare en brøkdel av det er med, men synes det er flott at det kom med at lavkarbo ikke er en vidunderkur. For noe kur er det jo ikke i det hele tatt.
Noe av det morsomste med hele greia er vel at det står på sidene til Vektklubb.no!!
Forløpig står det bare i papirutgaven, men det skal også komme på VG Nett ble det sagt. Det er forresten ikke BARE min blogg det handler om, det er 2-3 andre blogger også :-)
Men, jeg har skrevet om det som står i papirutgaven i bloggen, og jeg har tatt bilder av det som går å lese:
Når jeg så de bildene ble jeg utrolig imponert over den jobben du har gjort. Vakker er du også. Her er det bare å bøye seg i støvet. Ja, og så kjekt med lavkarbofokus i avisen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.