Jeg trenger hjelp! jeg var innpå en blogg her om dagen, som hadde en fantastisk oppskrift med en lavkarbo kake som så ut som oreokake, jeg trodde jeg hadde lagret bokmerke, men hadde altså ikke det. Noen som kan hjelpe meg med å finne igjen den oppskriften? eventuelt noen som vet hvem sin blogg det var? :confused:
Den der er jo ikke lavkarbo da, så det er sikkert ikke den, men den så jækla god ut. Jeg vet at Atkins har lavkarbo-Oreos, fant det i nettbutikken hans for en stund siden, så da kan man vel gjøre den over her ganske lavkarbo ved å bruke de kjeksene og erstatte sukker med sukrin osv.
Hvis man bruker lavkarbo brownies i stedet for oreokjeks, lavkarbo sjokolademousse og sukrin som søtning så burde slett ikke oreokake være vanskelig å lage om til lavkarbo.
Og nå kjenner jeg at jeg fikk veldig lyst til å lage akkurat det. Men det får nok vente noen uker til.
Jeg er en skikkelig dumpapp, her starter jeg en oreotråd, så klarer jeg ikke å følge den opp en gang. ouch, anywho, fant ikke oppskriften :p, men jeg fant mange andre som klart var bedre. Beklager at jeg glemte å følge med, og tusen takk til alle de som faktisk tok seg tid på å svare på tråden :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.