Jeg er er ei jente på 25 år som har bestemt seg for å kvitte seg med maaaange kg:nedfor:
Er det noen her som er på ketolyse kuren?
Evt om dere har tips til ingredienser som er lurt å handle inn for å komme igang:confused:
Jeg vil prøve det litt ut , for så og evt bestille boka osv som hører til dette..
Håper noen kan gi meg ideer og tips.. klem fra meg:)
Jeg er bare en uke gammel på dette tema overhode og jeg prøver meg på spisdegslank.no. Den eneste grunnen til at jeg overhode vurderte å slanke meg er at der får jeg tilsendt maten.
Nå har jeg meldt meg inn her og har fått litt dilla, så etterhvert klarer nok jeg også å lage noe mat selv...
Jeg er også ganske fersk på dette feltet, men hørt gode tilbakemeldinger fra kjente, på både lage egen ketolysemat samt å bestille ferdigretter fra spisdegslank. Også lest bøker om ketolyse. Jeg syns det hørtes aldeles ypperlig ut å få maten ferdig, istedet for å "stange" sulten rundt i butikker å få fatt i alt som skal til + tid til å lage maten.
I dag er det første dag på ferdigmat fra spisdegslank. Lettvindt, greit og godt ;)
Jeg går på Ketloyse og er veldig ny her..
Jeg kjøpte boken, og tabelettene + ketostixene. De første dagene ble maten noe begrenset og likt, men etter jeg meldte meg inn her har jeg fått så mye inspirasjon og tips at valg av mat og variasjon er blitt MYE lettere.
Føler dette opplegget er mye lettere å følge og ikke sulte enn andre kurer jeg har vært borti. Lykke til med valget ditt. :ja: Og er bare såå glad dette forumet eksisterer. :ja:
Hei, du finner menyer og innhold på spisdegslank.no. Bestiller på nettet og henter i isoporkasser hvis du bor på østlandet i hvert fall. Ellers er det utrolig mange gode tips å få her om omlegging av kost og med litt planlegging i begynnelsen, så skal i hvert fall jeg legge om kostholdet etter kuren også.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.