< Tilbake til oversikten

Kjoleutleie ...

pheona sa for siden:

Er det noen som vet om noen bra/billige kjole utleiere av selskapskjoler i lillestrøm/oslo området? Vil leie i stedet for å kjøpe kjole siden jeg ikke har planer om å være så stor som jeg er nå veldig mye lenger.

Er det noen som har gjort no liknende?

Skal bruke kjolen i et bryllup...

Hannehk sa for siden:

trodde det var slutt på utleie av kjoler jeg nå....:confused:

pheona sa for siden:

:eek:

:nedfor: nei ikke siiiii det daaaa!!!!

Areola sa for siden:

Hva med alle brudesalongene i Lillestrøm? Kanskje der?

Ferskenbeinet sa for siden:

Det er ikke mye utleie av kjoler lenger, husker jeg så på brudekjoler for 2 år siden, da kosta det 9000 å leie og 13000 å kjøpe, så valget var enkelt! Utvalget på leie var og ufattelig dårlig.

Jeg har kjøpt flere selskapskjoler på ebay, direkte fra kina. Har betalt rundt 500kr med porto og dette er nydelige kjoler sydd på mål det er snakk om. Lignende kjoler ville kostet mangfoldige tusen her hjemme! Gå inn på www.ebay.com og søk på bridesmaid, utrolig mye lekkert!

pheona sa for siden:

drømmer seg bort i nydelige kjoler på ebay

Areola sa for siden:

Du mekker da det på en kveld, du?

pheona sa for siden:

Ja heregud... jeg som ikke har sydd på et år... og aldri sydd noe årntli fint... og ikkke sydd en kjole i det hele tatt... !

Nei vettu hva.. de kinesiske gubbene skal få lov til å sy for meg ;)

Ferskenbeinet sa for siden:

de er kjempeflinke hvertfall. Men de fleste er veldig dårlige i engelsk, så skriv så kort og tydelig som mulig akkurat hva du vil ha!

Hannehk sa for siden:

På denne rare nettsiden har de mange fine kjoler som er importert fra USA:

www.krappe.no

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.